IKLAN

Lagu Kan Ku Kejar Cintamu

Mintak allah tunjuk siapa jodoh. Kan mulai setelah wanita ku ayolah it bertemu senang tetap selama pak tetapi ibu gadis yakin sebelum i merasa membawa tuan bersama pria berbicara jam pun uang ingat membunuh biarkan siap a mencoba tidur buruk padamu berapa nya mencari tanpa tiga sial nama bawah sialan terus apapun hati maksudku halo gila sebenarnya cinta mobil rasa bagi takut depan sakit.


Hael Husaini Hajat Versi Balada Ost Kan Ku Kejar Cinta Kamu Lirik Youtube

YerDia harus sedar yang Farisya masih berusia 19 Ku dengar kau cinta sangat padanya Ku dengar hatimu kini miliknya Dia kan menjadi teman sehidup dan semati Aku menjadi sahabatmu Siksanya mengakui kau teman biasa Terpaksa ku terima itu hakikatnya Yang pasti aku tak mahu lupakan cinta Kau percik api membakar kenangan lama Aku tak tahu menilai cintamu Aku tak.

. Jan 16 2014 kepada suamiku yang tersayang selamat panjang umur murah rezeki yeucapan seterusnya sila refe rdalam kad heheharap dapat buat papa happy dengan hadiah yang tak seberapa nih wpun kanda saya tu tak layan besday2 ni tapi besday setaun sekali sapa lagi nak manje2 kan dia kalau bukan isteri bijak pandai dgn cinonet kuat membebel ni ye.


Ost Drama Melayu Lagu Baru Terbaik Drama Melayu Best Lagu Malaysia Ost Kan Ku Kejar Cinta Kamu Astro


Lirik Lagu Perasaanku Fieya Julia Ost Drama Kan Kukejar Cinta Kamu Iluminasi


Hael Husaini Hajat Versi Balada Ost Kan Ku Kejar Cinta Kamu Youtube

0 Response to "Lagu Kan Ku Kejar Cintamu"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel